یکشنبه، دی ۱۵، ۱۳۹۲

دلم روشنه

چند وقتی یه که دیدم به زندگی مثبت تر شده, سعی می کنم لحظه رو دریابم و بهترین رو ازش بسازم. خب مسلما همیشه موفق نمی شم اما از پیشرفتم راضیم و فکر می کنم این یکی از بهترین نتایج سال ٢٠١٣ بود برام. از وقتی دوستم سرطان گرفته سعی می کنم زندگی رو آسون تر بگیرم. توی تعطیلات تونستم استراحت کنم, کمی هم گردش کردیم. از پس فردا دوباره کلاسم شروع می شه و سرم حسابی شلوغ می شه. 
یه پروژه گرافیک خوب هم گرفتم که تمومش کردم و چند روز دیگه پولش می یاد دستم. حس خوبی برای شروع سال جدید میلادی دارم, دلم روشنه. 

۲ نظر:

شراب تلخ گفت...

سلام.من یکی از خواننده های تون هستم. شاید بتونین از طریق این سایت کاری برای خوداون پیدا کنین. اغلب دوستان من که ایران نیستن یا نشنالیتی غیرایرانی دارین یا سابقه ی کار در ممالک خارجه این سایت خیلی کمکشون کر/ده.
https://www.devex.com/en

MercedeAmeri گفت...

سلام دوست عزیز
خیلی ممنون از این که به فکرم بودی. :-)