دوشنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۹۳

مکالمات ایرانی

ر- چرا بچه دار نمی شین؟
م- خب می دونی که وضع مالی مون اصلا خوب نیست. توی خونه ماهم که خودمون دو نفر به زور جا می شیم.
ر- پول نداشته باشین, نمی میرین که!
م- !!!
...........................................
خانم ۳۲ ساله خارج رفته, به دختر ۲۱ ساله داخل ایران: این آدم چه چیزایی داره که تو رو جذب می کنه و فکر می کنی برای ازدواج مناسبه؟
۲۱ ساله: این آدم برای من فقط جذابیت جنسی داره.
۳۲ ساله: !! خب این که دلیل کافی برای انتخاب شریک زندگی نیست. تاحالا رابطه ای باهاش داشتی؟
۲۱ ساله: نه, من از این کثافت کاریا خوشم نمی یاد.
۳۲ ساله: رابطه جنسی که فقط آمیزش جنسی نیست، شامل خیلی چیزای دیگه هم می شه. در ضمن اصلا پرده‌ای وجود نداره که بخواد پاره بشه، در واقع فقط یه غضروفه و این حرف‌ها  در مورد پارگی پرده و این چیزا همش مزخرفه و علمی‌ نیست. اگر آمیزیش با احتیاط و به مرور انجام بشه، اصلا خون ریزی صورت نمی‌‌گیره. 
۲۱ ساله: من همه دوستام دستمال خونی شون رو دارن. 
۳۲ ساله: !!!!!! ما مگه تو چه عصر و قرنی زندگی می کنیم الان؟! آخه تو وقتی هیچ تجربه ای با این آدم نداری چطور می تونی بدونی که این آدم شریک زندگی خوبی هست یا نه؟ 
۲۱ ساله: نمی دونم. من می خوام زودتر ازدواج کنم, بچه دار بشم, دیر می شه.
۳۲ ساله: !!!!
..........................................
م- می یای امروز ناهار بریم بیرون؟
ز- نه رژیم دارم, نمی تونم. اتفاقا انقدر دلم برای رستوران رفتن تنگ می شه.
م- چند وقته رژیم گرفتی؟
ز- یک هفته ست.
م!!!

هیچ نظری موجود نیست: